10.Boğaziçi Buluşması 13-14 Aralık 2013 tarihinde gerçekleşmiştir.

Boğaziçi Üniversitesi Avrupa Çalışmaları Merkezi (AÇMÖF) tarafından 13-14 Aralık 2013 tarihlerinde düzenlenen 10.Boğaziçi Buluşması bu sene de Türkiye’nin dört bir yanından gelen üniversite öğrencileri ile başarılı bir şekilde gerçekleşmiştir. “Devlet, Toplum ve Birey Ekseninde Milliyetçilik” başlıklı 10BB‘ye katkılarından dolayı başta Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü Başkanı Prof. Dr. Yeşim Arat‘a ve Boğaziçi Üniversitesi Avrupa Çalışmaları Merkezi Müdürü Yardımcısı Yard.Doç. Dr. Gül Sosay’a ve değerli sunumlarından dolayı Boğaziçi Üniv. Öğretim Üyesi Doç. Dr. Gün Kut‘a, Boğaziçi Üniv. Öğretim Üyesi Yard. Doç. Dr. Tolga Sınmazdemir‘e, Sabancı Üniv. Öğretim Üyesi Yard. Doç. Ayhan Akman‘a, Boğaziçi Üniv. Öğretim Üyesi Doç Dr. Zeynep Gambetti‘ye, İstanbul Üniv. Öğretim Üyesi Doç.Dr. İnci Özkan Kerestecioğlu’na, Koç Üniv. Öğretim Üyesi Yard. Doç. Dr. Şener Aktürk‘e, Marmara Üniv. Öğretim Üyesi Doç.Dr. Yüksel Taşkın‘a, Ankara Üniv. Öğretim Üyesi Doç. Dr. Murat Sevinç‘e , İstanbul Üniv. Öğretim Üyesi Yard. Doç. Dr. Güven Gürkan Öztan‘a ve Prof. Dr. Umut Özkırımlı’ya teşekkürü bir borç biliriz. Siz değerli katılımcılarımızla bir sonraki etkinliklerimizde görüşmek üzere. 10BB Değerlendirme Raporu tamamlandığında sitemizden ulaşabileceksiniz.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a comment

Website Powered by WordPress.com.

Up ↑